top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraVeronika

Se ségrou na Mistrovství světa

Minulý týden proběhlo ve Finském Kuortane mistrovství světa v MTBO, kterého se účastnily dvě členky našeho oddílu – sestry Kubínovy. Zatímco Verča jela závodit s jasnými ambicemi jako zkušená a dlouholetá členka týmu, pro Romču to byl první start v národních barvách – o její cestě do reprezentace si můžete přečíst na O-News. Na programu byly čtyři individuální závody a tříčlenné štafety. Pořadatelům se povedlo prostřednictvím GPS trackingu a televizních přenosů zajistit skvělý divácký zážitek pro všechny fanoušky, kteří drželi pěsti z domova.


Romča

Já jsem se především velmi těšila, že budu mít možnost startovat na mistrovství světa, a to dokonce v tak krásných a mapově těžkých terénech jako je Finsko. Každý závod pro mě byl velký zážitek a moc mě to bavilo. Nejvíce jsem se těšila na sprint, protože ten je moje nejsilnější disciplína. Věděla jsem, jak zhruba bude vypadat prostor, ve kterém se sprint pojede, a proto bylo jasné, že to bude náročné nejen orientačně, ale i technicky, a že si musím dát velký pozor, abych neztratila kontakt s mapou. To se naštěstí až na jedno malé zaváhání povedlo a bylo z toho skvělé 13. místo.

Verča

Závody ve Finsku byly dlouho mým snem, a tak nějak jsem do poslední chvíle nevěřila, že se mistrovství opravdu uskuteční a ten sen se splní. Možná i proto byla moje hlava ze začátku šampionátu neklidná a nevyvarovala jsem se spoustě hloupých chyb. Neodhadla jsem průchodnost lesa, bažin a sjízdnost cest. Fyzicky jsem však byla připravená na výbornou, a to je něco, co vás v závodě nejvíc podrží. Takže když jsem na longu finsky rychle odhalila správné postupy, stačilo spustit motory a dojela jsem si pro stříbro. Radost z celého mistrovství je veliká. Pořadatelé nám zorganizovali krásný týden soubojů a IOF to všechno parádně zachytila v online přenosech. Takže neváhejte a pusťte si zpětně třeba sprint, kde se se ségrou v přenosu obě blýskneme.

Přehled výsledků:

Mass start

Romča 30. místo

Verča 7. místo

Sprint

Romča 13. místo

Verča 6. místo

Middle

Romča 33. místo

Verča 8. místo

Long

Romča 22. místo

Verča 2. místo

Štafety

Kateřina Nováková – Veronika Kubínová – Martina Tichovská 5. místo


Jak se dařilo našim barvám v průběhu celého šampionátu si můžete přečíst v jednotlivých článcích na stránkách mtbo.cz, kde je i shrnutí nejlepších výsledků: „Český tým domů z Finska odváží 9 medailí. Kryštof Bogar získal titul mistra světa ve sprintu, Lucie Nedomlelová titul juniorské mistryně světa na longu. Pětkrát jsme viděli českou vlajku stoupat na stožár za druhé místo a dvakrát za třetí. Na velké bedně se modro červeno bílá objevila celkem jedenáctkrát a 16x najdete česká jména ve výsledkových listinách do TOP10.“



Článek byl zpracován pro TJ Slovan Karlovy Vary.


32 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
Příspěvek: Blog2_Post
bottom of page